Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-24T14:49:20+02:00
Konflikt pokoleń to odwieczny problem ludzkości, ale czy rzeczywiście istnieje? Wynika on
z odmiennych poglądów. Każdy wyraża swoje zdanie i ludzie nie potrafią dojść do porozumienia. Powstają konflikty, które później w przyszłości mogą mieć nieprzyjemne skutki.
2009-10-24T14:49:57+02:00
Moim zdaniem takie coś jak konflikt pokoleń nie istnieje. Ludzie w różnym wieku potrafią się świetnie dogadywać, np. gdy łączy ich muzyka, zainteresowania itp.