Odpowiedzi

2010-03-11T19:57:37+01:00
1/2*14=7
odp;potrzebuje 7 takich samych puszek
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T19:58:10+01:00
1/2 puszki na jeden ul
jedna puszka na 2 ule
14:2= 7
Odp. Tata musi kupić 7 puszek farby
2010-03-11T19:58:42+01:00
Skoro do pomalowania 1 ula potrzebuje pól puszki farby (1/2 to pół ;p) to 14 należy podzielić na połowię. 14:2 =7
Odp. Tata Agaty potrzebuje 7 puszek farby do pomalowania swoich uli.
:) ;*