Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T20:04:59+01:00
CHRZEST- narysuj dziecko, które jest polewane wodą, która znajduję się w dzbanku
BIERZMOWANIE- Gołębica
EUCHARYSTIA- Hostia w kielichu
POKUTA- Konfesjonał
NAMASZCZENIE CHORYCH- olejki
KAPŁAŃSTWO- Księdza
MAŁŻEŃSTWO- obrączki
3 4 3
2010-03-11T20:42:28+01:00
Chrzest- Chrzcielnica
Bierzmowanie- Krzyż
Eucharystia- Hostia
Pokuta- Stuła
Namaszczenie chorych- Olejki i krzyż
Kapłaństwo- Ksiądz
Małżeństwo- Przeplatane obrączki
1 5 1