Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T15:10:29+02:00
A) 20 N = 0,02 kN
b) 156 kN = 156000N
c) 5 MN = 5000kN
d) 35 mN = 0,04N
e) 0,03 MN = 30000N
f) 0,8 N = 0,000008 MN to są MEGAniutony
g) 90N = 90000mN - to są MILIniutony
h) 0,6 kN = 600000 mN - to są MILIniutony

;))
17 4 17
2009-10-24T15:37:29+02:00
A) 20N= 0,02kN
b) 156kN= 156 000N
c) 5mN= 50kN
d) 35mN= 3 500N
e) 0,03mN= 3N
f) 0,8N= 0,008mN
g) 90N= 0,9mN
h) 0,6kN= 6mN
8 2 8
2009-10-24T16:14:56+02:00
A.) 20N=0,02kN (kilo)
b.) 156kN=156000N
c.) 5mN=50kN
d.) 35mN=3500N
e.) 0,03mN=3N
f.) 0,8N=0,008mN (mili)
g.) 90N=0,9mN (mili)
h.) 0,6kN=6mN (mili)
4 3 4