Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T20:00:15+01:00
Czyli dziewczyna ktora lubi towazystwo chlopców, lubi z nimi rozmawiac, idp. :D (taka suka)
1 1 1
2010-03-11T20:00:24+01:00
Czyli taka dziewczyna, która lubi męskie "zabawki" - samochody, motory, rozrabia, może palić, pić, zachowywać się nieznośnie i nieodpowiednio. Również może się ubierać jak mężczyźni
2010-03-11T20:00:42+01:00
Typowa chłopczyca jest to fryzura pani która obcięła się jak chłopiec dlatego jest to nazywane chlopczycą... i jest to styl istniejący w modzie 20 wieku. xD

i równiez dziewczyna która zachowuje sie jak chłopak czyli bawi się samochodzikami. itpo.