Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T20:00:40+01:00
Wiarę w Boga przekazuję ludziom na różne sposoby. Jednym z nich jest opowiadanie ludziom o Bogu, chodzenie z nimi na mszę. Staram się też czytać ludziom Pismo Święte, modlić się z nimi.

Mam nadzieję, że pomogłam ;D
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T20:01:15+01:00
Chodzę do kościoła i tym samym pokazuje młodym osobom, że oni także mogą tam chodzić.
Opowiadam ludziom o tym, jak mi Pan Bóg pomógł, na prawdę nie wiem jakby się potoczyło moje życie bez pomocy Stworzyciela.
Namawiam ludzi, aby szli do kościoła, bo warto
5 3 5