Odpowiedzi

2010-03-11T20:11:34+01:00
Aby pomoc swoim rówieśnikom i innym wierzącym w drodze do nieba należny ich nie denerwować, aby nie popełniali grzechów.
Należy im także pomagać modlitwą, czyli modlić się za nich aby umocnili się w swojej wierze.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T20:13:26+01:00
Aby pomóc moim rówieśnikom w drodze do nieba muszę się za nich modlić.Pomagać im aby nie grzeszyli.Często też jest tak że nasi rówieśnicy palą papierosy czy piją alkohol.Trzeba więc wszystko robić aby zniechęcić naszych rówieśników od tych zachcianek.Możemy także prubowac namowić do wspólnej modlitwy np za tych co się nie modlą.Wtedy napewno uda nam się pomóc tym którzy zbłądzili



Liczę na naj ...mam nadzieje ze ci się spodoba ...:)pozdro..:)
2010-03-11T20:16:25+01:00
Mogę namawiać ich do codziennej modlitwy