Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T20:06:41+01:00
A) -2(7-2y) = -14 + 4y
b) (2a + b) × (-5) =-10a -5b
c) ½ (4a + 1 ) =2a + 1/2
d) - ⅔ (6y - 9) = -4y +6
e) -0,2(-b-1) = 0,2b - 0,2
f) - ( 4x + 3 - ½ y ) = -4x -3 +1/2y
g) -5(-3a + b - 0,7) =15a -5b +3,5
h) - ( -½ t - z - 6 ) = 1/2t +z +6
2010-03-11T20:12:19+01:00
A)-14-4y
b)-10a-5b
c)2a+1/2
d)-4y+6
e)0.2b+0.2
f)-4x-3+1/2y
g)15a-5b+3.5
h)1/2t+z+6