Jestes wspołorganizatorem zawodów sportowych w szkole w Angli. Napisz ogłoszenie informujace uczniów o tych zawodach.
-okresl dyscypline sportu i rodzaj zawodów
-podaj miejsce i termin
-poinformuj ,jak mozna zgłaszac swój udział
-zachęc wszystkich do uczestnictwa

Potrzebne do 20:35

2

Odpowiedzi

2010-03-11T20:19:46+01:00
Attention!
On Saturday will be voolleyball sports day for everybody. It ill be in ours school. If You would be there call. 999000888
For everybody who will be on this volleyball sports fantastic gifts!
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T20:30:55+01:00
Witam serdecznie wszystkich uczniów a w szczególności zapalonych sportowców.
Zaraz na wstępie mam dla was dobrą informacje; w naszej szkole odbędą się pierwszy raz od roku 1977 zawody sportowe. Przygotowane przez nas zaplecze sportowe pozwala nam na otwarcie rywalizacji w biegach na czas, skoku o tyczce, skoku wzwyż, sztafecie, pchnięciu kulą, rzucie młotem, rzucie oszczepem, rzucie dyskiem, skoku w dal. Rodzaj zawodów to w większości dyscypliny indywidualne, z wyłączeniem sztafety 4 x 400 metrów która jest konkurencją drużynową.
Całość imprezy zbiegnie się z obchodami 100 lecia naszej szkoły i odbędzie się 22 kwietnia (to jest środa) na boisku szkolnym.
Swój udział można zgłaszać u nauczycieli wychowania fizycznego do ostatniego piątku przed zawodami.
Serdecznie jeszcze raz zapraszamy do uczestnictwa gdyż dla wszystkich przewidziane są nagrody rzeczowe o wartości minimalnej 100 funtów.

Z poważaniem dyrekcja szkoły!


Welcome all students and especially the hardcore athletes.
Right from the beginning I have for you good information, in our school will be held for the first time since 1977, sports. Prepared by our sports facilities allows us to open competition in cross country time, the pole vault, high jump, relay, shot put, hammer throw, javelin throw, throw a disc, the long jump. This type of competition in most of the individual disciplines, with the exception of relay 4 x 400 meters which is a competitive team.
The entire event will coincide with the celebration of 100 years of our school and will be held on April 22 (that is Wednesday) in the school playground.
You can submit your part in physical education teachers for the last Friday before the contest.
We would like to once again invite you to participate as all prizes are provided at a minimum of 100 pounds.

Sincerely, directors of the school!
6 4 6