Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T20:10:04+01:00
A) P=RI*2 /:I*2
P/I*2=R
b)P=U*2:R /* R
P*R=U*2 /:P
R=U*2/P
c)F=mv*2:R /*R
F*R=mv*2 /:v*2
F*R/v*2=m

c)F=mv*2:R /*R
F*R=mv*2 /:F
R= mv*2/F

d)E=mv*2:2 NIE WIEM CO WYLICZYĆ ;D
42 2 42
2010-03-11T20:12:15+01:00
A]
P+RI²
RI²=-P
R=-P/I²

MOŻE TAM MIAŁO BYĆ
P=RI²
R=P/I²
B]
P=U²:R/×R
PR=U²
R=U²/P
C]
F+mv²:R
tu też chyba miało być
F=mv²:R/×R
FR=mv²
R=mv²/F
d]
E=mv²:2/×2
2E=mv²
m=2E/v²
v²=2E/m
v=√2E/m
20 3 20