Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T20:05:56+01:00
Oznacza to że człowiek się kształci,rozwija świat idzie z postępem i powstają nowe urządzenia,technika rusza do przodu ludzie żyją w dobrych warunkach.itp
16 3 16
2010-03-11T20:06:58+01:00
To coś ktoś co ma dobrom inteligencje architekturę i jest bardo dobry Np planeta i swiat miasto
17 1 17
2010-03-11T20:11:52+01:00
Plemiona nazwano "cywilizowanymi", ponieważ – dążąc do pokojowej koegzystencji ze swoimi białymi sąsiadami z Południowego Wschodu – przejęły one wiele europejskich zwyczajów i norm, w tym sposoby gospodarowania (rolnictwo, hodowla, rzemiosło, handel), sprawowania rządów i sądów, szkoły i druk (w tym własne pismo, opracowane przez Sekwoję, religię i obyczaje). Adaptacja ta była tak skuteczna, iż gospodarka indiańskich sąsiadów stała się uciążliwą konkurencją dla rosnącej liczby białych mieszkańców południowego wschodu USA, coraz intensywniej poszukujących nowych terenów pod osadnictwo, rynków zbytu dla własnych produktów oraz sposobów ujścia swoich uprzedzeń etnicznych, kulturowych i rasowych
14 1 14