Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T20:14:26+01:00

1) Warto zastanawiać się nad tym, ponieważ każdy z nas chciałby wiedzieć kim jest.
2) Tak, ponieważ na świecie prawdopodobnie nie żyją tylko stworzenia ludzkie, ale także inne, istoty niewidzialne.
3) Nie, ponieważ po co zastanawiać się nad czymś, co nie jest dla nas rzeczą najważniejszą.

Mam nadzieję,że pomogłam :)
1 5 1
2010-03-11T20:17:20+01:00
Nie warto się zastanawiać nad istotą świata ponieważ:
1. Dojdziemy do wniosku że świat jest naszym więzieniem.
2. Zauważymy że na świecie w większości dzieją się złe rzeczy.
3. Zaczniemy myśleć że świat jest dla nas tylko miejscem zamieszkania. Zapomnimy że jeśli go zabraknie to nigdzie indziej nie uciekniemy...