Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T20:12:41+01:00
Jan Paweł II przyjaciel młodzieży,
W ich dobre serca zawsze wierzy!
Ufa i z nieba czuje,
Co dziecko potrzebuje.
Kocha dzieci,
w górę leci,
W niebie patrzy na swój lud.
tu na ziemi, rządził sprawiedliwie,
niech w niebie będzie traktowany uczciwie!
Ten co kocha dziatki,
One d Niego jak do matki!

Liczę na naj!

3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T20:19:08+01:00
Jan Paweł II przyjaciel dzieci
Jak wielki ojciec przkładem świeci.
Uczy miłości i wiary.
Jest młody duchem, a nie stary.
Wielki zaszczyt dla Polaków-
Jego Polskich rodaków.
Jest dumą narodu i świata.
W każdym z nas czuł siostrę, brata.
Gdy choroba go zmogła.
Matka Boża mu pomogła.
Jan Paweł II wygrał.
Bo papieżem lud Go wybrał!

3 3 3