Odpowiedzi

2010-03-11T20:17:01+01:00
Uważam, że ludzie powinni dbac o przyrodę, ponieważ chciałabym by przyszły świat był lepszy. Nie byłoby zanieczyszczeń, zwierzęta miałyby gdzie zamieszkiwać, gdyby nie wycinano lasów. Wszyscy byliby zdrowi i szczęśliwi.

LICZĘ NA NAJ ;p
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T20:18:10+01:00
...przez zanieczyszczenia może dojść do wyginięcia wielu gatunków roślin i zwierząt. Warto zwrócić uwagę także na ocieplenie klimatu. Im klimat będzie cieplejszy, tym szybciej będą topniały lodowce czego skutkiem w przyszłości będzie powiększanie się mórz i oceanów, a zatem będzie coraz mniej lądu. Poza tym czyste środowisko jest doskonałym miejscem odpoczynku dla ludzi.