Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T20:16:32+01:00
X - cała trasa
7/16 x - I dzień
x - 7/16 x = 9/16 x - pozostała trasa po I dniu
4/15 * 9/16 x = 3/20 x - II dzień
9/16 x - 3/20 x = 33/80 x - pozostała trasa po II dniu
33 - III dzień
33/80 x = 33 - tyle przebył III dnia
33x = 2640
x = 80

Przebył 80 km.
2 3 2
2010-03-11T20:17:42+01:00
X=7/16x + 4/15(x-7/16x) + 33
x=7/16x + 4/15 * 9/16x + 33
9/16x=3/20x + 33
45/80x-12/80x=33
33/80x=33
x=80
2 5 2