Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T20:16:08+01:00
Wyżyna Tybetańska – 5500 m n.p.m
Wyżyna Tybet - 4 500 - 5 000 m n. p. m.
Wyżyna Somalijska - 4000 m n.p.m.
Pico da Neblina (Wyżyna Gujańska) – 2994 m n.p.m.
Wulkan – Ararat (Wyżyna Armeńska) - 5165 m n.p.m.
17 3 17
2010-03-11T20:18:48+01:00
Europa: Wyżyna Kastylijska, Wyżyna Szwajcarska, Bawarska, Czesko-Morawska, Wyżyny Polskie, Wyżyna Wołyńska, Podolska, Mołdawska, Transylwańska, Naddnieprzańska, Środkoworosyjska, Nadwołżańska
Azja: Stawropolska, Pogórze Kazachskie, Wyżyna Środkowosyberyjska, Anatolijska, Armeńska, Irańska, Dekan, Wyżyna Tybetańska, Mongolska, Ordos
Afryka: Libijska, Darfur, Abisyńska, Somalijska, Wschodnioafrykańska, Bije, Adamawa, Futa Dżalon
Ameryka Północna: Wyżyna Labradorska, Wielkie Równiny, Kolumbii, Kolorado, Meksykańska
Ameryka Południowa: Gujańska, Brazylijska, Patagońska.
Australia: Zachodnioaustralijska

wyżyna qinghajsko-tybetańska
24 4 24
2010-03-11T20:25:29+01:00
Wyżyna Tybetańska
Wyżyna Tybet
Wyżyna Somalijska
Wyżyna Gujańska
Wyżyna Armeńska
14 3 14