Odpowiedzi

2010-03-11T20:17:21+01:00
Januar, Fabruar, März, April, Mai, Juni, Juli, August, September, Oktober, November, Dezember. Wszystki miesiące mają rodzajnik "der"
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T20:19:04+01:00
Winter- Dezember, Januar, Februar, Marz
Fruhling- Marz, April, Mai, Juni
Sommer- Juni, Juli, August, September
Herbst- September, Oktober, November, Dezember

Miesiące w których zaczyna się jedna pora roku a kończy druga zaliczyłam do obu pór roku ;)
2010-03-11T21:02:31+01:00
Winter - December , Januar , Februar
Frulich - Marz , April ,May
Lato <nie wiem jak po niemiecku .. xD Ale słowniki są . ; D > Juni ,Juli ,August
Jesień <też nie wiem jak ppo niemiecku .. xD > September , Oktober ,November .
To wsio . ;]