Odpowiedzi

2009-10-24T15:03:24+02:00
1 bo jest wygodniejszy
2 poniewaz wbija je sie do twardrzszego materiału i sie lepiej trzymaja
3 poniewaz cisnienie naszego cieła rówana sie z ciscnieniem atmosferycznym
10 3 10
2009-10-24T15:04:24+02:00
Zad. 3
Chętniej siedzimy w fotelu niż na krześle, ponieważ fotel jest bardziej miękki, a krzesło jest twarde. Wolimy opierać się na miękkim oparciu, ponieważ jest nam wygodniej.
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T15:07:37+02:00
1.na krzesle jest,,twardo"i nasz organizm ,,woli"miekkie.inaczej mówiąc siedząc na fotelu mamy większy komfort ,ponieważ jest miękkszy od krzesła
2.pinezkami możne coś przypiąć np do drewna lub czegoś mocniejszego.Wtedy nie bolą nas palce od wbijania.szpilkami przypina się prace czy coś lesz pinezki utrzymują to na łużej dzięki dłuzej,,główce".
3.Ciśnienie atmosferyczne wzrasta wraz z ciśnieniem ciała,dzięki temu nie odczuwamy zmian :)
12 3 12