Odpowiedzi

2010-03-11T20:17:39+01:00
Zachęcam do kupna i obejrzenia filmu z kasety.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T20:23:17+01:00
Tylko teraz niesamowita promocja!!!

Piękny i wzruszający hit wszechczasów, zekranizowana powieść Stephanie Meyer ''Zmierzch" opowiadająca o losach pięknej Isabelli Swan i nieziemsko przystojnego wampira Cullena już na wideo! Atrakcyjna cena przyciągnie każdego krwiofilmomaniaka! Nie możesz przegapić takiej okazji! Już dziś wciel nieśmiertelnosć i zapach krwi do swojego kina grozy...
4 4 4