W pewnej szczecińskiej szkole uczniowie przygotowali się do andzrzękowej dyskoteki marta z 5 b miała przygotować napój owocowy dla koleżanek i kolegów.zmieszała 30 szklanek soku owocowego i 50 szklanek wody.jaką częścią całego napoju był sok podajcie w ułamku spox

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T20:17:35+01:00
Soku jest 30
w sumie mieszaniny jest 30+50
30 / (30+50) = 30 / 80 = 3/8 = 0.375
2010-03-11T20:19:45+01:00
30+50=80
30/80= 3/8 (oczywiście w ułamku)