Odpowiedzi

  • krez
  • Początkujący
2009-10-24T15:09:57+02:00
X - cena pierwotna 20%=0,2
x+x*0,2=364,8
1,2x=364,8
x=304
cena pierwotna wynosi 304 zł.
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T15:11:42+02:00
100%-x
120%-364.8
x=(394,8×100)÷120=304zł
Odp. Rower przed podwyżką kosztował 304 zł.
7 4 7
2009-10-24T15:11:59+02:00
100% - 20% =80%
0,80×364.8=291,84
Rower przed podwyżką kosztował 291,84
4 4 4