Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T20:22:26+01:00
Najważniejszą funkcję zajmuje Liturg ; składający ofiarę. Głównym zaś Liturgiem jest tylko sam Chrystus Jezus - Najwyższy arcykapłan; sam będący ofiarnikiem jak i ofiarą. W jego imieniu najwyższą funkcję pełni celebrans (prezbiter), który składa na mocy święceń Ofiarę w osobie (w zastępstwie) Chrystusa...
2010-03-11T20:30:06+01:00
Moim zdaniem najważniejszą fynkcję jest prowadzenie mszy i innych nabożeństw!prawdopodobnie :-)
1 1 1