Odpowiedzi

2010-03-11T20:19:54+01:00
Pierwsze: 12 i siedem dwunastych
Drugie: 4 i jedna szósta
Trzecie: 8 i jedna dwunasta :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T20:20:14+01:00
4 3/4 + 7 5/6 = 4 9/12 + 7 10/12 = 11 19/12 = 12 i 7/12
3 1/3 + 7 5/6 = 3 2/6 + 7 5/6 = 11 i 1/6
3 1/3 + 4 3/4 = 3 4/12 + 4 9/12 = 7 13/12 = 8 i 1/12


2010-03-11T20:25:19+01:00
4 3/4+7 5/6=19/4+47/6=114/24+188/24=302/24=12 14/24=12 7/12
3 1/3+7 5/6=10/3+47/6=20/6+47/6=67/6=11 1/6
3 1/3+4 3/4=10/3+19/4=40/12+57/12=97/12=8 1/12

Licze na najlepsze:).