Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T20:21:00+01:00
A) Ppc=6a²
a=4,5cm
Ppc=6*(4,5cm)²
Ppc=6*20,25cm²
Ppc=121,5cm²
b)a=2,3cm
6*(2,3cm)²=6*5,29cm²=31,74cm²
c)a=0,9cm
6*(0,9cm)²=6*0,81cm²=4,86cm²
2010-03-11T20:22:52+01:00
A) 4,5 cm
Pole jednej ściany a*a
P=4,5*4,5=20,25
Pole całkowite
Pc=6*20,25=121,5 cm ^2

b) 2,3 cm

Pc= 6*Pp
(Pp---------->pole podstawy)
Pc= 6*2,3*2,3= 6*5,29=31,74


c) 0,9cm

Pc= 6*Pp
Pc= 6*0,9*0,9= 6*0,81=4,86