Odpowiedzi

  • nbox
  • Początkujący
2010-03-11T20:21:12+01:00
W instrumentach smyczkowych, strunowych są struny, które sa wprowadzane w drganie. Drganie przechodzi do pudła rezonansowego, gdzie wydobywany jest na zewnątrz piękny dźwięk. :) Smyczek wprowadza strunę w drganie. Wykonany jest z włosia końskiego.
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T20:38:46+01:00
W instrumentach strunowych dźwięk powstaje przez pocieranie, uderzanie lub szarpanie. Są to trzy grupy instrumentów strunowych:
-smyczkowe(pocierane), np skrzypce
-uderzane, np fortepian
-szarpane, np gitara
Dźwięk powstaje poprzez drganie struny.

Smyczek w instrumentach strunowych służy do pocierania, dzięki czemu możemy mieć nad nim władzę - czyli dźwięk może brzmieć tak długo jak tego chcesz, dlatego że możesz cały czas pocierać smyczkiem o strunę i on(dźwięk) ciągle będzie brzmiał.


gram na skrzypcach od 5 lat więc możesz być spokojny/a :)
polecam się na przyszłość ;]

19 4 19
2010-03-11T20:46:37+01:00
W instrumentach strunowych dźwięk powstaje przez pocieranie, uderzanie lub szarpanie. Są to trzy grupy instrumentów strunowych:
-smyczkowe(pocierane), np skrzypce
-uderzane, np fortepian
-szarpane, np gitara
Dźwięk powstaje poprzez drganie struny.

Smyczek w instrumentach strunowych służy do pocierania, dzięki czemu możemy mieć nad nim władzę - czyli dźwięk może brzmieć tak długo jak tego chcesz, dlatego że możesz cały czas pocierać smyczkiem o strunę i on(dźwięk) ciągle będzie brzmiał.
jprdl po co skopiowałaś xdd