Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T20:20:14+01:00
Anna Walaszczyk
ul.Bratysławska 4
31-678 Kraków
Dyrektor
Liceum Ogólnokształcące
w Krakowie nr.1

Zwracam się z uprzejmą prośbą o przyjęcie mnie do pańskiej szkoły Liceum Ogólnokształcące nr.1 w Krakowie.
Prośbę swą uzasadniam tym, że jestem uczennicą ambitną i systematyczną, nie stwarzających żadnych problemów wychowawczych. Interesuję się (zainteresowania i hobby).
Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby, ustosunkuję się do praw i obowiązków panujących w pańskiej szkole.
Z poważeniem
Anna Walaszczyk
1 5 1
2010-03-11T20:22:44+01:00
Podaj swoje dane
P O D A N I E
Proszę o przyjęcie mnie do szkoły średniej. Chciałabym rozpocząć edukację zgodnie z moim zainteresowaniami. Prośbę swoją motywuję tym, że od zawsze lubiłam przedmioty (wpisz jaki, zgodny z tym na jaki kierunek idziesz). Ukończyłam naukę w Gimnazjum (jakim i gdzie) (czy masz jakieś osiągniecia.
Z góry dziękuję za pozytywne rozpatrzenie mojego podania. podpis ………………………….. Załączniki 1. Kopia świadectwa ukończenia szkoły. 2. Dyplomy. 3. Wyniki egzaminu końcowego. 4. Opinie.
2 3 2