Dokończ prawidłowo zdania
a)Władcy państw europejskich utworzyli przeciwko francji koalicje,ponieważ:
-chcieli zniszczyć ustrój republikański,wprowadzony przez rewolucje
-zamierzali wobec niej zastosować blokadę kontynentalną.


b)Umiejętności dobierania sobie dowódców i współpracowników przez Napoleona polegała na tym,że:
-awansował osoby ze starych,zasłużonych rodów arystokratycznych
-awansował ze względu na odwagę i zdolności,nie zwracając przy tym uwagi na pochodzenie społeczne.


c)Napoleon nie zdołał pokonać Wielkiej Brytanii ze względu na:
-poparcie udzielone jej przez inne państwa europejskie
-potęgę jej floty.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T20:25:45+01:00
Dokończ prawidłowo zdania
a)Władcy państw europejskich utworzyli przeciwko francji koalicje,ponieważ:
-chcieli zniszczyć ustrój republikański,wprowadzony przez rewolucje (francuską)


b)Umiejętności dobierania sobie dowódców i współpracowników przez Napoleona polegała na tym,że:

-awansował ze względu na odwagę i zdolności,nie zwracając przy tym uwagi na pochodzenie społeczne.


c)Napoleon nie zdołał pokonać Wielkiej Brytanii ze względu na:
-potęgę jej floty.
3 5 3
2010-03-11T20:26:22+01:00
1.
a. -chcieli zniszczyć ustrój republikański, wprowadzony przez rewolucję.
b. że awansował ze wzglądu na odwagę i zdolność, nie zwracając przy tym uwagi na pochodzenie społeczne
c. potęge jej floty.
1 5 1