Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T20:53:30+01:00
Drogi Zenka Wójcika pisze do was redaktor programu "Zwyczajny, niezwyczajny" chcielibyśmy ci serdecznie podziękować za uratowanie chłopca chcielibyśmy ci jeszcze raz podziękować z twoją odwagę w imieniu wszystkich dziękujemy
1 5 1
2010-03-11T20:57:54+01:00
Drogi Zenku Wójciki pisze do was redaktor programu "Zwyczajny
niezwyczajny" chcielibyśmy ci bardzo serdecznie podziękować za uratowanie chłopca i za twoją wielką odwagę. w imieniu wszystkich serdecznie dziękujemy!