Odpowiedzi

2010-03-11T20:23:43+01:00
Dane:
50% - gra w piłke
10% - Biega bez celu
20% gra w gumę
20% - 6 dzieci - w piaskownicy

5*6=30

10% = 3 dzieci

Na placu zabaw jest 30 dzieci
2 3 2
2010-03-11T20:24:00+01:00
50% - piłka nożna

10% - bieganie

20% - gra w gumę
reszta dzieci = 6

50 + 10 + 20 = 80%

100% - 80% = 20% - 6 dzieci

20% = 6 dzieci

10% = 6 / 2 = 3 dzieci

50% = 3 * 5 = 15 dzieci

3 + 15 + 6 + 6 = 30 dzieci

Odp. Na placu zabaw było 30 dzieci

chyba dobrze
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T20:24:02+01:00
50% gra w piłkę,
10% biega bez celu i krzyczy,
20% gra w gumę,
a reszta czyli sześcioro dzieci bawi sie w piaskownicy.to sześcioro dzieci to 100%-50%-10%-20%=20%

20% to 6 dzieci
100% to 6*5=30 dzieci
3 3 3