Jaki to słownik?...
1)Wyjaśnienie znaczeń polskich wyrazów podaje...
............................................................
2)Objaśnienia wyrazów z innych i ich tłumaczenie na język polskich podaje............................................
...............................................................

3

Odpowiedzi

2010-03-11T20:23:05+01:00
1) Słownik Języka Polskiego
2) Słownik Wyrazów Obcych
;p
2010-03-11T20:23:48+01:00
1.Słownik Języka Polskiego
2.Słownik Wyrazów Obcych lub słownik języka obcego np.angielskiego
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T21:15:48+01:00
1. Słownik języka polskiego
2. Słownik wyrazów obcych