Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T20:26:56+01:00
Tu masz:
http://www.sciaga.pl/tekst/20928-21-przemowienie_na_temat_fryderyka_chopina

http://www.zadajpytanie.pl/pyt/6449/jak-to-wytlumaczyc

http://www.opowiem.pl/index.php?d=opo&opo_id=270
2010-03-11T20:44:39+01:00

http://www.zadajpytanie.pl/pyt/6449/jak-to-wytlumaczyc

http://www.opowiem.pl/index.php?d=opo&opo_id=270

http://www.sciaga.pl/tekst/20928-21-przemowienie_na_temat_fryderyka_chopina