Odpowiedzi

2010-03-11T20:27:38+01:00
1.Inne dzieci tego nie mają
2.Jak to wyrzucisz to co później zjesz?
2010-03-11T20:28:25+01:00
Nie wyrzucaj swojego śniadania, bo to najważniejszy posiłek dnia. Jeśli go nie zjesz, to możesz zemdleć, albo zesłabnąć, a tego na pewno nie chcesz.
;)
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T20:29:45+01:00
Uważam że wyrzucanie śniadania jest złym pomysłem gdyż dopiero by poczuł głód jak niektóre dzieci co głoduja i dały by wszystko za śniadanie. lepiej więc oddać je komuś głodnemu lub przynieść spowrotem do domu
5 4 5