Odpowiedzi

2010-03-11T20:28:27+01:00
- W moim kraju wszyscy ludzie są mili
-w moim kraju jest wielu utalentowanych sportowców
-w moim kraju są piękne krajobrzy
2010-03-11T20:29:14+01:00
-piękne krajobrazy
-charakterystyczny i piekny język
-budynki zabytkowe
-ważne miejsce Polski na arenie historycznej
-za wielu reprezentantów sportowych
-za sukcesy za granica
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T20:37:42+01:00
Ponieważ:
-ma cudowna historie
-jest to kraj moich przodków
-jestem patriotą
-jest piękna
-jest moją Ojczyzną
-ma wspaniałe krajobrazy
-ma przepiękny język
-ma bogatą faunę u florę