Odpowiedzi

2010-03-11T20:30:24+01:00
Przesuwasz przecinek w lewo o 3 miejsca i wychodzi ci wynik: 0,018
2010-03-11T20:31:11+01:00
Przesuwasz przecinek w prawo i dodajesz 0 do 1000 czyli bd 189:10000=0,0189
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T20:31:58+01:00
Gdy masz dzielenie to przecinek przesuwasz w lewo, a gdy mnożenie to w prawo ;]
przesuwasz o tyle miejsc ile masz zer.
np:
18,9:1000= 0,0189
lub
18,9*1000= 18900,0