Odpowiedzi

2010-03-11T20:33:46+01:00





Zwracam się z uprzejmą prośbą o przyjęcie mnie na stanowisko latarnika.
Prośbę swą motywuję tym, iż jestem człowiekiem spokojnym i odpowiedzialnym, zatem można powierzyć mi to stanowisko. Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojego podania.
15 2 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T20:38:26+01:00
W lewym górnym rogu : Sntiago Hawana Kuba
W prawym górnym rogu : Hawana, dnia 11.03.10
Pod tym : Pan Jan Kowalski Dyrektor Przedsiębiorstwa połowy ryb

(akapit) Zwracam się z uprzejmą prośbą o przyjęcie mnie do pracy na stanowisko rybaka.

(akapit) Prośbę swą motywuję tym, że od wielu lat zajmuję się tą dziedziną. Posiadam przy tym wyższe wykształcenie i bardzo dobre umiejętności. Przede wszystkim rybołóstwo to moja pasja.

(akapit) Uprzejmnię proszę o pozytywne rozpatzrenie mojego podania.

W prawym dolnym rogu : Z powazaniem Santiago


Miałam to ;) Dostałam 5
27 4 27
2010-03-11T20:38:48+01:00
Imię, nazwisko, adres, telefon miejscowość, data

dane adresata(nazwa firmy,
stanowisko)
Szanowny Panie,
w odpowiedzi na ogłoszenie zawarte w Gazecie( jakaś nazwa) z dnia 16.03.2010 r. zgłaszam swoją kandydaturę na stanowisko rybaka.
Sądze, że nadaje siędo tej pracy, ponieważ jestem cierpliwy, sumienny, uczciwy. Ponadto mam spore doświadczenie, które zdobyłem pracując w firmie mojego kolegi.
Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej kandydatury. Mam nadzieje, że pan się ze mną skontaktuje.

Z poważaniem
Santiago
8 3 8