Odpowiedzi

2010-03-11T20:41:10+01:00
A)18972
b) 18945
c)18990
zad 2
licza a , dzieli sie przez 2 i 1
liczba b dzieli sie przez 5 , 25, 1
liczba c dzieli sie przez 2 , 5 ,1
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T20:42:02+01:00
Zadanko 1

99522
42975
99720

zadanko 2

przez np. 99522, 2, 1
przez np. 42975, 5, 1
przez np. 99720, 2, 1
10 4 10
2010-03-11T20:46:01+01:00
A)18972
b) 18945
c)18990
zad 2
liczbaa a , dzieli siee przez 1i2
liczbaa b dzieli siee przez 1,5,25
liczbaa c dzieli siee przez ,5,1,2

4 4 4