Odpowiedzi

2010-03-11T20:36:06+01:00
Tzn ze nie jest znana dokladna data :) Ze tak sie przyjelo ale nie wiadomo czy tak bylo naprawde. :)
12 4 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T20:37:11+01:00
Nie wiadomo dokładnie, kiedy i w jaki sposób epoki zostały zmienione. Tak naprawdę ich nazwy zostały im nadane dopiero niedawno, ze względu na kulturę itd ..
Więc niemożliwością jest podać dokładne daty rozpoczęcia i skończenia się epoki.
25 2 25