Odpowiedzi

2010-03-11T20:42:09+01:00
0,612:0,9=0,68
bierzesz kalkulator, wystukujesz dane cyfry, klikasz równa się i masz wynik :)
2010-03-11T20:43:46+01:00
0,612: 0,9= 6,12 :9=0,68
Nie mozesz dzielic przez ulamki dziesietne jak masz takie dzielenie musisz tyle miejsc ile masz po przecinku dodac po obu stronach
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T20:51:02+01:00
0,612:9=612:90=6,8
dzieje się tak ponieważ ciężko jest nam podzielić liczbę z przecinkiem więc uproszczamy sobie to przesuwając przecinek w lewą stronę, tak aby powstała liczba całkowita. Jeśli w dzielnej jest już liczba całkowita a w dzielniku jeszcze liczba z przecinkiem to do liczby całkowitej dopisujemy tyle zer, ile jest w liczbie z przecinkiem cyfr przed przecinkiem ;) automatycznie przesuwamy oczywiście ten przecinek w lewą stronę do końca ;]