Odpowiedzi

2010-03-11T20:43:03+01:00
A) 1 kg miedzi
1000:0,025=400 000 tabletek
b) 1 kg magnezu
1000:0,2=5 000 tabletek

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T20:43:44+01:00
A) 1 kg = 1000 g = 1 000 000 mg
1 000 000 mg/2,5mg = 400 000 - w tylu tabletkach jest 1 kg miedzi.
b ) 1 kg = 1 000 000 mg
1 000 000 mg/200 mg = 5000 - w tylu tabletkach jest 1 kg żelaza.
2010-03-11T21:39:52+01:00
Zadanie:
a)
1kg Miedzi (Cu)
1000/0,025=400 000
W 400 000 tabletek jest 1kg Miedzi.
b)
1kg magnezu (Mg)
1000/0,2=5 000 tabletek jet\st w 1kg Magnezu.
:)