Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T20:47:59+01:00
Liczba ludności w Afryce gwałtownie zwiększa sie ponieważ religia i obyczaje pochwalają model rodziny wielodzietnej, brak wykształcenia co sprawia, że ludzie w bardzo młodym wieku zakładają rodziny.
24 4 24
  • Ynka
  • Początkujący
2010-03-11T20:50:08+01:00
- postęp medycyny
- ograniczenie wysokiej śmiertelności
- kontynent ludzi młodych
- wzrost przyrostu naturalnego
1 5 1