Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T20:45:39+01:00
ZAproszenie!
Zapraszam wszytskich chetnych na inscenizacje balladyny przygotowana przez szkolny zespol teatralny ktory odedzia sie dnia 23.04 biezacego roku o godzinie 15.30 przy ulicy jana matejki w miejskim domu kultury. serdecznie zapraszamy !
15 2 15
2010-03-11T20:45:39+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam.... na inscenizacje ballady przygotowana zespół teatralny, która odbędzie się .... (dzien) o godz. ..... w .....
......... (podpis)
11 2 11
2010-03-11T20:47:40+01:00
Zaproszenie


Serdecznie zapraszamy uczniów szkoły .......( se kurde wpisz xd ) na inscenizację powieści Balladyna , który odbędzie się dnia .. . .. . .... r o godzinie .. . .. w ... ( np. Regionalnym Ośrodku Kultur).



Z poważaniem
zaspół teatralny ... ( np. " Lustro " )
9 3 9