Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T20:46:13+01:00
A) x+2y - iks dodać 2 igrek
b) 3x-y do kwadratu - 3 iks odjąć igrek
c) x+y/z - iks dodać igrek podzielić przez zet
d) 1/x-1/y - 1 podzielić przez iks odjąć 1 podzielić przez igrek
e) (a+b+c) do kwadratu - otwieramy nawias, a dodać b dodać c, zamykamy nawias do kwadratu
f) (a+b)c - otwieramy nawias a dodać b zamykamy nawias razy c
7 2 7
2010-03-11T20:49:20+01:00
A) Suma liczby x i podwojonej liczby y
b) Różnica potrojonej liczby x i kwadratu liczby y
c) Suma liczby x i ilorazu liczb y i z
d) Różnica liczby 1/x i liczby 1/y
e) Suma kwadratów liczb a, b i c
f) Iloczyn liczby c i sumy liczb a i b
17 4 17