Odpowiedzi

2010-03-11T20:47:45+01:00
Skrobia jest wielocukrem, polisacharydem. Połączenie merów z cukrów prostych
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T20:49:25+01:00
Skrobia to polisacharyd stwanowiacy materiał zapasowy i energetyczny . skrobia sklada sie z czasteczek glukowy połaczonych ze soba wiazaniem glikozydowym . skrobia zbudowana jest z 2 czesci , zewnetrznej nie rozpuszczalnej w wodzie amylopektynie i wewnetrznej rozpuszczalnej w wodzie amylazie :))


mam nadzieje ze pomogłam licze na najjj :)) pozderko :) xD
1 5 1