Odpowiedzi

2010-03-11T20:48:42+01:00
Mialam podobne! to cos takiego mialam!

znak krzyza. modlmy sie za biskupa naszej kolegiaty aby mogl dalej sluzyc, cos takiego. mam nadzieje ze choc troche pomoglam! pozdrawiam! :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T20:48:56+01:00
Drogi Boże !!
Dziekuje ci panie boże za twojego sługe biskupa który sprowadził mnie na dobra droge napełniając mnie mądrością,spokojem i dostatkiem ducha.
Miej go w swojej opiece i dbaj o jego zdrowie.
W imie Ojca i Syna i Ducha Świetęgo
Amen.
2010-03-11T21:28:29+01:00
Bożę Ojcze Wszechmogący proszę cię za Naszego biskupa ks. ..................................( nie podałaś jak biskup ma na imię )
Daj mu światło Ducha Świętego potrzebne do rozwiązywania najważniejszych spraw naszego Kościoła. Wspomóż go w trudnych chwila codziennego życia kapłańskiego. Niech najświętsza Maryja Panna otoczy go MATCZYNĄ opieką .
AMEN