Odpowiedzi

2010-03-11T20:49:22+01:00
1. ponieważ na dworze jest zimno i to jest tlen a z twojego ciała jest wydalane ciepłe powietrze ( dwutlenek węgla ) dlatego powstaje mgła .

2. Dlatego, że w lodówce jest + 1 lub 2 stopnie Celsjusza czyli zimniej niż normalnie na powietrzu dlatego skrapla się
3 4 3
2010-03-11T20:50:16+01:00
1.wyjasni dlaczego podczas mowienia na mrozie widac mgiełke wydalającą sie z ust.

gdyż są różne temperatury powietrza jak i powietrza w ustach

2.wyjasni dlaczego butelka z zimnym napojem wyjeta z lodowki pokrywa sie kropelkami wody

gdyż zimna temp butelki po połączeniu z powietrzem otoczenia zamienia się w kropelki wody
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T20:52:04+01:00
1) poniewaz para wodna ktora znajduje sie w wydychanym powietrzu skrapla sie na mrozie

2)tutaj podobnie, para wodna znajdujaca sie w powietrzu oziebia sie i skrapla na zimnej butelce;)
6 4 6