Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T16:32:56+02:00
Egipcjanie mieli religię politeistyczną (wielu bogów). Była to religia solarna (oparta na kulcie boga Re-słońca).

Religia Żydów jest monoteistyczna (wiara w jednego Boga). Bogiem tym jest Jahwe. Żydzi mieli jedną Świątynię - Jerozolimską, wybudowaną przez Salomona i zniszczoną w I w n.e. przez Rzymian - została po niej ściana płaczu.

Pozdrawiam
2009-10-24T19:53:26+02:00
Wiara Żydów:
1.Wiara w jednego boga.





Wiara Egipska:
1.Wiara w wielu bogów.