Odpowiedzi

2010-03-11T20:52:39+01:00
Wodę możemy pozyskać z różnych źródełek ,rzek , deszczu
lecz ta woda to nie jest czyste H2O zawiera różne inne dodatkowo związki. Proces oczyszczania wody zwany jest destylacją są różne sposoby destylacji np.odparowywanie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T20:59:33+01:00
Zanieczyszczenia zawieszone i pływające usuwane w procesach fizycznych sedymentacji lub filtracji
zanieczyszczenia koloidalne–o cząsteczkach wielkości poniżej 100 μm usuwane w specjalnych procesach, np.ultrafiltracji koagulacji
zanieczyszczenia rozpuszczone – w formie roztworuusuwane metodami fizykochemicznymi lub metodami chemicznymi