Odpowiedzi

2010-03-11T20:54:03+01:00
A więc:
Krótsza przyprostokątną oznacz jako a.
Wtedy dłuższą jako b, a przeciwprostokątną jako c.
Następnie wiemy ze wzoru, ze przeciwprostokątna wynosi wówczas 2a, a dłuższa przypr. a pierwiastków z 3.
I po przekształceniu wzoru (6= a pierwiastków z 3) wychodzi nam, że krótsza przyprostokątna wynosi 2 pierwiastki z 3, a przeciwprostokątna (2a) 4 pierwiastki z 3.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T20:59:21+01:00