Prosze przetłumaczyć na jezyk niemiecki
potrzeba na dzisiaj i dam najlepszą odpowiedź
Tojest Fanny (imię dziewczyny) .Ona jest matematycznym geniuszem . W każdy wtorek ona spotyka swoją paczkę przyjaciół w sali komputerowej w szkole .Ona ma wspaniałe gry komputerowe i papugę .Ta papuga umi nasladować odgłosy komputera .

Bardzo proszę o szybką odpowiedź

3

Odpowiedzi

2010-03-11T20:53:45+01:00
Das ist Fanny. Sie ist ein mathematisches Genie. Jeden Dienstag trifft sie ihre Freunde in das Paket Computerraum. Sie verfügt über hervorragende Computer-Spiele und ein Papagei. Dieser Papagei weiß, wie man das Geräusch von Ihrem Computer zu imitieren.
2010-03-11T20:57:05+01:00
Das ist Fanny. Es ist ein mathematisches Genie. Jeden Dienstag trifft sie ihre Freunde in das Paket Computerraum. Sie verfügt über hervorragende Computer-Spiele und ein Papagei. Dieser Papagei weiß, wie man das Geräusch von Ihrem Computer zu imitieren.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T20:59:41+01:00
To jest Fanny-Das ist Fanny

Ona jest matematycznym geniuszem- Sie ist ein Genie mathematisches.

W każdy wtorek ona spotyka swoją paczkę przyjaciół w sali komputerowej w szkole-Jeden Dienstag trifft sie ihre Freunde in das Paket Computerraum

Ona ma wspaniałe gry komputerowe i papugę-Sie hat eine wundervolle Computerspiele und ein Papagei

Ta papuga umi nasladować odgłosy komputera .
Dieser Papagei hat zu imitieren den Klang von Ihrem Computer.