Odpowiedzi

2009-10-24T15:33:38+02:00
Być dojrzałym to znaczy być odpowiedzialnym, doświadczonym, znać swoje cele i najważniejsze wartości.
14 3 14
Najlepsza Odpowiedź!
  • 007
  • Początkujący
2009-10-24T16:27:01+02:00
Być dojrzałym,to znaczy podejmować mądre i przemyślane decyzje w swoim życiu. Dojrzeć do tego,aby zostać mężem czy żoną,matką czy ojcem.Być gotowym na pomoc innym osobom,nie przechodzić koło nich obojętnie. Powinniśmy starać się używać słów takich,by nie zranić bliskiej nam osoby,bo póżniej ciężko odbudować poprzednie łączące nas relacje.
Mam nadzieję,że pomogłam. Agnieszka
18 4 18